شرائط  استفاده از وبسايت :

استفاده شما از وب سايت پروموبايل و سفارش كالا از اين پايگاه به معني توافق کامل شما با شرايط و ضوابط ذيل تلقي مي گردد:
 

خريد کالا از اين وب سايت بر مبناي قوانين و آئين نامه هاي موجود در مورد تجارت الکترونيک و با رعايت کامل تمام قوانين جمهوري اسلامي ايران صورت مي پذيرد.
كاربران متعهد هستند که در دسترسي به وب سايت پروموبايل مقاصدي خارج از حوزه سفارش اينترنتي کالا را دنبال نکنند.
كاربران هنگام سفارش كالا ملزم مي باشند اطلاعات صحيح و كامل را در پايگاه درج کنند. بديهيست کاستي يا نادرستي اطلاعات مانع تکميل درست و بموقع سفارش خواهد شد.

ارتباط با کاربران فقط از طريق پايگاه اينترنتي پروموبايل به نشاني www.promobile.ir بر قرار مي گردد و فقط با استفاده از اطلاعاتي که کاربران در سايت درج کرده اند (همانند نشاني، تلفن و ...) صورت مي پذيرد.فروشگاه اينترنتي پروموبايل به هيچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفين غير واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرين فن آوري ها متعهد است حتي المقدور از حريم شخصي کاربران دفاع کند.
 

شرائط و خدمات فروش کالا:

ثبت سفارش

    موجودي و قيمت کليه کالاها تا حد امکان با موجودي واقعي انبار و قيمت روز مطابق و بروز نگه داشته خواهد شد ولي با توجه به آنکه فروشگاه به جز فروش آنلاين داراي بخش فروش فيزيکي و فروش حضوري نيز ميباشد و موجودي و قيمتها هر لحظه در حال تغيير مي باشند براي انجام خريد لازمست مشتريان در مرحله اول استعلام قيمت و موجودي نمايند و پس از تاييد موجودي و قيمت مي توانند خريد خود را نهايي کرده ومبلغ سفارش را پرداخت نمايند.
    در صورت عدم استعلام اوليه و يا در صورتي که فروشنده به دلايلي خارج از ارادهء او، توان تحويل کالا را در موعد مقرر نداشته باشد و طرفين درباره يک موعد جديد به توافق نرسند، خريدار حق دارد بدون هيچگونه هزينه اي سفارش را فسخ نمايد وهزينه ي سفارش را به طور کامل مطالبه نمايد.

پرداخت هزينه

    در حال حاضر دو روش براي پرداخت مبلغ سفارشات ميسر ميباشد.1.روش پرداخت آنلاين از طريق درگاه بانکي 2.واريز نقدي به حساب فروشنده
    در روش پرداخت اينترنتي توصيه مي شود قبل از پرداخت خريدار به قسمت آموزش پرداخت آنلاين مراجعه و آن را بصورت کامل مطالعه نمايد.
    در روش پرداخت وجه سفارش بصورت واريز نقدي ارسال سفارش منوط به استعلام و تاييديه پرداخت وجه مي باشد.


ارسال سفارشات

    روشهاي  حمل و نقل متنوعي در وبسايت درنظر گرفته شده که مصرف کننده با توجه به نياز خود ميتواند به دلخواه خود يکي از اين روشها را انتخاب کند و مصرف کننده موظف است در اين امر نهايت دقت را به خرج دهد.
     هزينه‏‌هايي از قبيل بسته بندي، ارسال و بيمه حمل کالا بسته به شرايط فروش در فرم سبد خريد اطلاع‌ ‏رساني مي‏شود و به صورت جداگانه محاسبه ميشود.
    زمان تقريبي تحويل سفارشات در توضيحات هر يک از روشهاي ارسال ذکر شده است وکابران بايد توجه داشته باشند که زمان محاسبه شده از لحظه ي ارسال و تحويل کالا به شرکت حمل و نقل مربوطه محاسبه شده و ربطي به زمان ثبت سفارش ندارد. همچنين در صورت هرگونه تاخير در تحويل سفارش از طرف شرکت حمل و نقل هيچگونه تعهدي برعهده فروشگاه نبوده و صرفا شرکت حمل ونقل بايد پاسخگو باشد. وليکن فروشگاه در قبال پيگيري سفارشات تا اطمينان از رسيدن به دست مصرف کننده متعهد ميباشد.
    سفارشاتي که معين شده به شرکت پست تحويل داده شوند بايد در روزهاي عادي نهايتا تا ساعت 12 ودر روزهاي پنجشنبه نهايتا تا ساعت 11 ثبت و تکميل شوند در غير اينصورت ارسال سفارش به اولين روز کاري بعدي موکول ميشود.
    هزينه ارسال سفارشاتي که به صورت پس کرايه ميباشند بر عهده مصرف کننده بوده و مصرف کننده موظف است قبل از انتخاب اين نوع ارسال تحقيقات لازم در مورد مقدار هزينه ارسال را از شرکت حمل و نقل مربوطه جويا شود.
    در صورتيکه شرکت حمل و نقل مربوطه داراي خدمات بيمه اي باشد فروشگاه کليه سفارشات ارسالي را تا سقف مبلغ ممکن بيمه مي نمايد تا نگراني از بابت خسارت احتمالي براي مصرف کننده وجود نداشته باشد.
    فروشنده متعهد است با رعايت سياستهاي معين ارسال کالا سفارش را در مکان و زمان مشخص تحويل دهد. در صورت عدم حضور سفارش دهنده در مکان و زمان تعيين شده، فروشنده هزينه هاي مربوطه را از خريدار طلب خواهد نمود.
     رسيدگي به کليه سفارشات ثبت شده خارج از ساعات کاري و در زمان تعطيلات رسمي در اولين روز کاري پس از آن صورت خواهد پذيرفت.

نحوه دريافت سفارشات

    با توجه به بسته بندي ايمن و استاندارد همه مرسولات و تحويل به شرکت‏‏ هاي حمل و نقل معتبر بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحويل به عهده شرکت حمل و نقل است. و در مورد انتخاب نوع خاص يعني شرکتهاي باربري(ترمينالهاي اتوبوسراني بين شهري) درمورد سفارشات بالاي 200 هزار تومان هر گونه حادثه در هنگام حمل و نقل به عهده مصرف کننده ميباشد.
    در صورتي که آسيب‏هاي ناشي از حمل و نقل در لحظه قابل مشاهده است و يا بسته بندي کالا در زمان حمل دچار آسيب شده است،مصرف کننده موظف است از تحويل گرفتن مرسوله خودداري نمايد تا جهت بررسي و ارسال مجدد به فروشگاه عودت شود.در صورت دريافت کالا هيچگونه ادعايي از جانب مشتري قابل پذيرش نيست و امضاء مشتري بمنزله دريافت صحيح و سالم کالا تلقي ميگردد.

 

7 روز گارانتي تعويض پروموبايل

فروشگاه اينترنتي پروموبايل متعهد است کليه کالاهاي الکترونيکي که در اين فروشگاه عرضه شده را به جهت اطمينان خاطر مصرف کنندگان محترم از صحت و سلامت کالاي عرضه شده به مدت 7 روز گارانتي نمايد. مصرف کنندگان دقت نمايند اين گارانتي فقط تعهدي مبني بر تعويض کالاي معيوب (نه انصراف) تا 7روز با شرايط درج شده در زير ميباشد.

    اشکال و يا ايراد فني بايد حداکثر ظرف 7 روز به واحد خدمات پس از فروش پروموبايل اطلاع داده شود و قبل از اتمام مهلت گارانتي بسته بندي و براي فروشگاه ارسال شود.
    وجود ايرادات ظاهري از قبيل هرگونه جاي ضربه و خط وخش،وجود لکه،رنگ پريدگي،شکستگي،آبديدگي و مانند آن بر روي بدنه کالا باعث ابطال گارانتي تعويض خواهد شد.
    هرگونه دستکاري نرم افزاري مانند تعويض رام ،فلش کردن،روت،آنلاک بوت لودر،آپديت غير رسمي و مانند آن کالا را از گارانتي خارج مينمايد.
    وجود پيکسل سوخته در صفحه نمايش محصولات در مواردي که کمتر از 3 عدد (از نوع خاموش يا رنگي) باشد شامل گارانتي تعويض نبوده و فقط تعداد 3عدد يا بيشتر قابل تعويض مي باشد.
    هزينه ارسال کالاي معيوب براي بررسي توسط واحد پشتيباني فروشگاه به عهده مصرف کننده بوده و در صورت تاييد نقص توسط کارشناسان فني اين مبلغ طبق تعرفه پستي و با ارائه رسيد پستي(فقط پست پيشتاز) به مصرف کننده مسترد خواهد شد.
    هزينه لوازم جانبي مصرفي مانند برچسب محافظ صفحه و مانند آن، که قبل از اتمام مهلت تست برروي کالا نصب شده باشد به عهده مصرف کننده بوده و مسترد نخواهد شد.
    در صورت موجود نبودن کالاي جديد جهت تعويض با کالاي معيوب،پس از هماهنگي قبلي با خريدار نسبت به استرداد هزينه ي کالا اقدام خواهد شد. مبلغ کالا مطابق با مبلغ درج شده در فاکتور و بدون در نظر گرفتن نوسانات قيمت حداکثر ظرف مدت 48 ساعت کاري به حساب مصرف کننده واريز خواهد شد.

 

مغايرت کالاي ارسالي با اطلاعات درج شده در سايت

    مصرف کننده موظف است در هنگام تحويل کالا ابتدا مشخصات ظاهري و فيزيکي کالا مانند رنگ لوازم درون جعبه و... که بدون نياز به استفاده و روشن نمودن کالا قابل مشاهده است را بررسي کرده و به محض مشاهده مغايرت کالا را به همان صورت اوليه در بسته بندي خود قرار داده و حداکثر طي 24 ساعت کاري پس از دريافت کالا موضوع را به واحد خدمات پس از فروش پروموبايل اطلاع داده و نسبت به استرداد کالا اقدام نمايد. بديهيست در صورت استفاده ي مصرف کننده از کالاي داراي مغايرت اين امر به منزله ي تاييد سفارش باتوجه به اطلاع خريدار از مغايرت موجود است و پس از آن تنها در صورت وجود ايراد فني کالا قابل تعويض مي باشد.
    در صورت وجود مغايرت در مشخصات فني کالا با مشخصات فني درج شده در وبسايت فروشگاه چنانچه اين مشخصات بر روي جعبه ي کالا درج نشده باشد و بدون استفاده از محصول قابل تشخيص نباشد مصرف کننده موظف است طي مهلت 24 ساعت اعلام مغايرت نمايد ونسبت به مرجوع ساختن کالا اقدام نمايد.

7روز مهلت انصراف

    اگر خريدار پيش از ارسال کالا از خريد خود منصرف شود براي جلوگيري از صرف هزينه هاي اضافه و اتلاف وقت ناشي از ارسال و بازگشت دوباره محصول بايد هر چه سريع‏تر انصراف خود را به واحد پيگيري سفارشات پروموبايل اطلاع دهد.
    در صورتي که خريدار پس از دريافت کالا از خريد خود منصرف شود، حداکثر تا 7 روز کاري‏، بايد انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش پروموبايل اطلاع دهد.در اين شرايط در صورتي امکان انصراف براي مصرف کننده وجود دارد که کالا در شرايط اوليه خود (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد. بديهيست هزينه ي باز پس فرستادن کالا برعهده مصرف کننده مي باشد.
    مبلغ سفارش انصرافي پس از دريافت کالا(درصورتي که کالا ارسال شده باشد) حداکثر ظرف مدت 48 ساعت کاري به حساب مصرف کننده واريز خواهد شد.
    توجه فرماييد کالاهايي که به صورت سفارشي ارائه ميگردد شامل مهلت انصراف نبوده و فقط داراي مهلت تست مي باشند.

 

نحوه ارسال کالاي مرجوعي

    براي ارسال کليه کالاهاي داراي ايراد فني،مغايرت و انصرافي لازم است کالا به ‏خوبي بسته بندي و به همراه کليه لوازم جانبي و فاکتور(اصل يا کپي) به صورت کامل ارسال شود .در ضمن خريدار موظف است پشت برگه ي فاکتور توضيحات خود را در مورد کالاي مرجوعي(در مورد نقص يا مغايرت توضيحات کامل ودر صورت انصراف از خريد فقط ذکر کلمه انصراف) درج کند.
    از درج هرگونه توضيحات بر روي جعبه اصلي کالا جدا پرهيز نماييد.
    لازم است قبل از مرجوع ساختن کالا با واحد خدمات پس از فروش هماهنگي شود و پس از ارسال کالا کد رهگيري در اختيار اين واحد قرار گيرد.
    توجه کنيد در صورتي که مشخص شود خريدار از کالايي که مرجوع ساخته استفاده کرده(به جز کالاي داراي نقص فني ويا مغايرت غير ظاهري) و يا لوازم جانبي کالا در شرايط اوليه خود نباشد(کليه لوازم فابريک داخل جعبه کالا) فروشگاه قادر به استرداد وجه مصرف کننده نبوده و کالا با دريافت هزينه ارسال، مجدد براي خريدار ارسال خواهد شد.
    کالاي مرجوعي خود را به آدرس اصفهان-خيابان چهارباغ عباسي-مجتمع تجاري شهر-طبقه اول-واحد 329-کد پستي 8144815361-به نام آقاي بهزاد نکوئي ارسال نمائيد.

گارانتي و خدمات پس از فروش

- شرايط و شرح گارانتي و خدمات پس از فروش براي محصولات داراي گارانتي در کارت گارانتي محصول درج شده، چنانچه کالاي خريداري شده پس از مهلت تست به هر نحو دچار نقص فني شود، خريدار مي بايست طبق شرايط مندرج در کارت گارانتي نسبت به ارائه کالا و دريافت خدمات پس از فروش از شرکت گارانتي دهنده اقدام نمايد.

محتوا
پروموبايل به منظور توليد محتوا از منابع و مراجع اصيل و نيز وب سايت شركت‏‌هاي سازنده محصولات استفاده مي‏‌کند. پروموبايل تضمين نمي‏‌کند که توصيفات محصول و يا ديگر مطالب مندرج در سايت عاري از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط فروشگاه داراي هر گونه مغايرت با اطلاعات درج شده در سايت باشد تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرايط اوليه است.

وب‏‌سايت پروموبايل هيچ گونه مسئوليتي را در رابطه با حذف شدن صفحات سايت خود و يا لينک‏‌هاي مرده نمي‌‏پذيرد. سرويس‌‏هاي سايت آن‏گونه که هست ارائه مي‏‌شود و سايت پروموبايل تحت هيچ شرايطي مسئوليت تاخير يا عدم کارکرد سايت را که مي‌تواند ناشى از عوامل طبيعى، نيروى انساني، مشکلات اينترنتى، خرابي تجهيزات كامپيوترى، مخابراتى و غيره باشد بر عهده ندارد.

 

تمامي مصرف کنندگان ميتوانند از طرق همين وب سايت ميزان رضايتمندي خود را از کيفيت و سلامت کالاي خريداري شده ابراز نمايد.
(((خدمت به شما افتخار ماست)))